Tervetuloa valinnaisten kysymysten sivullemme!
Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Sitten olet erittäin tervetullut ottamaan meihin yhteyttä: support@rawfoodshop.se
Aukioloajat:
ma-pe 10-18
Lauantaisin 10-16
Sunnuntaisin - suljettu.
Mikäli tilauksestasi puuttuu loppunut tuote, tulee tämä mainita tilausvahvistuksessa, jonka saat paketissa. Tämän jälkeen maksusi on myös korjattu tuotteen summaan ja sinulle hyvitetään kumppanimme Walleyn kautta. Jos vahvistuksessasi ei ole huomautusta, ota yhteyttä tukeemme.
Jos sinulla on kysyttävää maksusta tai hyvityksestä, voit ottaa suoraan yhteyttä walley:
Phone: +35 89 31 58 99 47
E-mail: hello@walley.fi
Opening hours:
Monday – Friday 08:00-18:00
Saturday 10:00-16:00
Sunday 10:00-15:00
Lähetä sähköpostia tukeemme otsikolla "Ei pääse läpi tilauksesta". Yritä kuvailla sitten kokemustasi mahdollisimman tarkasti.
- Palaa ostoskoriin ja tarkista, ettei siinä ole virheilmoitusta.
- Varmista, että käytät hyväksymiämme korttien tarjoajia (ei amerikkalaisia express- tai dib-kortteja).
- Varmista, että sinulla on uusin versio esim. mobilepay, mobiilipankkitunnuksesta, pankkisovelluksestasi tai vastaavasta ja yritä uudelleen. Voit päivittää sovelluksen, jos laitteessasi on sovelluksia.
Ota yhteyttä tukeemme seuraavilla tiedoilla: - Mitä laitetta käytät? (matkapuhelin/kannettava tietokone/rupikonna)
- Mitä selainta käytät? (safari/chrome/firefox jne.)
- Saatko virheilmoituksia?
- Liitä mukaan tulostusnäyttö, jotta voimme auttaa sinua nopeammin.
Saattaa olla, että selaimessasi on aktivoitu mainosten esto, mikä tarkoittaa, että et näe henkilökohtaisia suosituksia.
Voit poistaa mainosten eston käytöstä siirtymällä selaimesi valikon "lisäyksiisi" ja poistamalla mainosten esto käytöstä verkkosivustolla. Voit myös surffata incognito-tilassa: valitse selaimen valikosta "arkisto" ja avaa uusi incognito-ikkuna.
Alennuskoodeja käytetään kassalla arvokoodiosiossa kassalla. Jos sinulla on ongelmia koodin kanssa, ota yhteyttä tukeemme.