


Usein kysytyt kysymykset & vastaukset
Toimitusaikamme on tällä hetkellä 3–6 arkipäivää. Teemme parhaamme lähettääksemme tilaamasi tuotteet mahdollisimman nopeasti!
Varastossa olevat tuotteet toimitetaan yleensä niiden arkipäivien sisällä, jotka on ilmoitettu verkkosivustollamme.
Tuotteesi arvioidun toimitusajan löydät tilausvahvistuksesta, kassalta tai tuotteen tuotesivulta. Kampanjoiden ja tarjousten aikana toimitusajat voivat olla hieman pidempiä, mutta pyrimme aina lähettämään tilauksesi niin nopeasti kuin mahdollista.
Jos muuta ei ole sovittu ja toimitus kestää yli 30 arkipäivää (ilman, että viivästys johtuu sinusta), sinulla on tietenkin oikeus peruuttaa ostosi.
- Posti, valinnainen noutopiste: 5,9 EUR - Toimitus ilmaiseksi yli 50EUR tilauksille*
- Posti, kotiinkuljetus: 14,90 EUR*
*Toimituskulut lisätään yli 20 kg tilauksiin sekä kotiinkuljetuksen valintaan.
Vinkki: "Posti" -sovelluksessa voit hallita Postin toimituksia ja seurata tilaustasi.
Voit ladata sovelluksen Androidille täältä: Postin sovellus Androidille
Voit ladata sovelluksen iPhonelle täältä: Postin sovellus iPhonelle
Totta kai! Kun tilauksesi käsittely alkaa varastollamme, lähetämme sinulle sähköpostitse seurantanumeron. Tämä numero päivittyy vasta, kun valitsemasi kuljetusliike noutaa pakettisi varastoltamme.
Saat myös ilmoituksen, kun pakettisi on noudettavissa postitoimipaikasta.
Vinkki: "Posti" -sovelluksessa voit hallita Postin toimituksia ja seurata tilaustasi.
Voit ladata sovelluksen Androidille täältä: Postin sovellus Androidille
Voit ladata sovelluksen iPhonelle täältä: Postin sovellus iPhonelle
Kuinka kauan aikaa on kulunut?
Jos toimitusaika on ylittynyt etkä ole vielä saanut tilaustasi, ota yhteyttä asiakastukeemme, niin autamme sinua seuraamaan pakettia.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Oletko saanut tilausvahvistuksen?
Kun teet tilauksen, lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos et ole saanut vahvistusta, tarkista roskapostikansiosi tai ota yhteyttä meihin varmistaaksesi, että tilauksesi on rekisteröity.
Oletko saanut seurantanumeron?
Kun tilauksesi on pakattu ja kuljetusyhtiö on noutanut sen, lähetämme sinulle sähköpostitse seurantanumeron. Tarkista sähköpostisi (myös roskapostikansio), onko tieto saapunut.
Oletko valinnut Postin? Siinä tapauksessa voit seurata toimitustasi suoraan heidän sovelluksessaan, joka on ladattavissa sovelluskaupoista.
Oletko saanut ilmoituksen kuljetusyhtiöltä?
Kun pakettisi on noudettavissa noutopisteestä tai toimitetaan kotiisi, saat ilmoituksen sähköpostitse tai tekstiviestillä.
Etkö ole saanut mitään tietoa tai ilmoitusta?
Jos et ole saanut ilmoitusta tai seurantanumeroa, ota yhteyttä asiakastukeemme, niin autamme sinua ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Ymmärrämme, että joskus voi olla helppo unohtaa, mutta on tärkeää noutaa pakettisi ajoissa välttääksesi lisäkustannukset. Tässä ovat ohjeet:
Paketin noutaminen
- Sinun tulee noutaa pakettisi ilmoitetun ajan kuluessa, yleensä viimeistään 7 päivän kuluessa paketin saapumisesta.
- Paketti noudetaan normaalisti henkilökohtaisesti voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella.
- Jos olet tilannut paketin pakettiautomaattiin, saatat joutua lataamaan kuljetusliikkeen sovelluksen noutaaksesi paketin.
- Saat ilmoituksen sähköpostitse tai tekstiviestillä, joka kertoo, missä ja milloin voit noutaa pakettisi.
Noutamaton paketti
Jos pakettia ei noudeta ennen kuin se palautetaan meille, voimme periä 29 EUR maksun käsittely- ja toimituskuluista.
Muista, että sinun on noudettava paketti käyttääksesi peruutusoikeuttasi. Jos paketti palautuu ilman, että se noudetaan, yllä mainittu maksu peritään.
Suositus:
Pidä silmällä sähköpostitse tai tekstiviestillä lähetettyjä ilmoituksia, joissa saat tietoa siitä, missä ja milloin pakettisi on noudettavissa.
Vinkki: "Posti" -sovelluksessa voit hallita Postin toimituksia ja seurata tilaustasi.
Voit ladata sovelluksen Androidille täältä: Postin sovellus Androidille
Voit ladata sovelluksen iPhonelle täältä: Postin sovellus iPhonelle
Tarvitsetko lisää aikaa paketin noutamiseen? Useimmissa tapauksissa voit pidentää säilytysaikaa seuraavasti:
- Ota suoraan yhteyttä kuljetusyhtiöön.
- Käytä kuljetusyhtiön sovellusta.
Tämä on helppo tapa estää pakettisi palautuminen meille.
Emme voi taata mahdollisuutta muuttaa toimitusosoitetta tai noutopistettä jo tehtyyn tilaukseen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian, niin teemme parhaamme auttaaksemme sinua.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Haluamme, että tunnet olosi aina turvalliseksi tilauksesi kanssa. Jos pakettisi on vahingoittunut toimituksen yhteydessä, toimi seuraavasti:
Toimituksen yhteydessä:
- Pyydä noutopistettä tai kuljetusyhtiön edustajaa kirjaamaan vaurio ja tekemään reklamaatio paikan päällä.
- Älä nouda pakettia.
- Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua eteenpäin ja selvittää asian.
Jos huomaat vaurion kotona:
- Huomaatko vaurion vasta, kun olet tuonut paketin kotiin? Ei hätää! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme viimeistään 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta.
- Liitä mukaan kuva vauriosta, jotta voimme käsitellä asian mahdollisimman nopeasti.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun