Reklamaatio & palautus
Oletko muuttanut mielesi tai etkö ole tyytyväinen tuotteeseen? Täältä voit lukea, mitä reklamaatio- ja palautuskäytännöt sisältävät, sekä luoda tukipyynnön asiakaspalveluumme.
Usein kysytyt kysymykset & vastaukset
Totta kai! Sinulla on aina 14 päivän peruutusoikeus, kun ostat meiltä, voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti.
Huomioithan kuitenkin, että peruutusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:
- Tuotteet, joiden sinetti on rikottu
- Elintarvikkeet, terveystuotteet tai muut tuotteet, joilla on rajoitettu säilyvyys
- Tuotteet, joilla on erityiset palautusehdot, kuten hygieniatuotteet
Palautusehdot
Haluamme, että palautusprosessisi on mahdollisimman sujuva! Jotta voit palauttaa tuotteen, seuraavien ehtojen on täytyttävä:
- Tuotteen on kuuluttava peruutusoikeuden piiriin
- Sinun tulee noutaa paketti, jotta voit hyödyntää peruutusoikeutta
- Palautus on tehtävä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta
- Palautusmaksu on 5,9 EUR, ja se vähennetään palautettavasta summasta
Näin teet palautuksen
- Luo tukipyyntö sivun alaosassa olevalla lomakkeella. Palautuskustannus vähennetään hyvityksestä.
- Lähetä tuote takaisin alkuperäisessä kunnossa. Jos tuotetta on käsitelty enemmän kuin on tarpeen, siitä voidaan periä arvonalennusmaksu.
Huomioithan
- Palautuksia ei voi lähettää postiennakolla tai jälkivaatimuksella.
- Jos palautettava tuote ei saavu meille 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut palautuksesta, katsotaan kauppa hyväksytyksi.
Lue tämä ennen kuin teet reklamaation.
- Elintarvikkeiden väri, maku, koostumus ja ulkonäkö voivat luonnollisesti vaihdella sadon, tuotantoerän ja raaka-aineiden ominaisuuksien mukaan. Koska luomutuotteet lajitellaan usein käsin, niissä voi esiintyä kuoria, siemeniä ja kasvinosia – täysin luonnollisia elementtejä, jotka eivät vaikuta laatuun.
- Elintarvikkeet reagoivat nopeasti ulkoisiin tekijöihin kuten valoon, kylmään ja lämpöön. Siksi on tärkeää säilyttää tuote suositusten mukaisesti, jotta sen laatu säilyy parhaalla mahdollisella tavalla.
- Huomioithan, että tuotteiden todellinen ulkonäkö voi poiketa verkkosivustolla ja markkinointimateriaalissa esitellyistä tuotekuvista.
Jos kuitenkin epäilet, että tuotteessa on virhe – esimerkiksi jos se on vahingoittunut tai poikkeaa huomattavasti odotetusta – voit tehdä reklamaation. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua eteenpäin!
Reklamaation ehdot:
- Asiakkaan tulee varmistaa, että tuote on kunnossa toimitushetkellä.
- Reklamaatio on tehtävä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
- Asiakkaalla tulee olla sekä tuote että sen alkuperäinen pakkaus fyysisesti tallessa, sillä voimme tarvita eränumeron ja muuta dokumentaatiota.
- Jos tuote hävitetään ennen kuin reklamaatioprosessi on saatu päätökseen, reklamaatiota ei hyväksytä.
- Asiakkaan on säilytettävä tuote suositusten mukaisesti, jotta reklamaatio voidaan käsitellä.
- Pidätämme oikeuden tutkia tuotteen fyysisesti, ennen kuin teemme päätöksen mahdollisesta virheestä.
- Jos tutkimuksen jälkeen todetaan, että tuotteessa ei ole vikaa, asiakas vastaa palautuskuluista (59 kr).
- Asiakas voi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun saadakseen palautuslähetyksen osoitetarran.
Näin teet reklamaation:
- Luo tukipyyntö alla olevalla lomakkeella
-
Kaikki kentät, mukaan lukien kuvat, on täytettävä, jotta reklamaatio/palautus voidaan käsitellä kokonaisuudessaan.
Jos havaitset vahingon noutopisteessä, pyydä henkilökuntaa kirjaamaan se ylös ja tee reklamaatio suoraan paikan päällä.
Oletko jo noutanut paketin? Ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa ja liitä mukaan kuvat vahingosta.
Puuttuuko tilauksestasi tuote?
Jos tuote on loppunut varastosta, se on voitu poistaa tilauksestasi. Tämä merkitään lähetyslistaan, joka on mukana paketissa, ja hyvitys suoritetaan maksukumppanimme Walleyn kautta 30 päivän kuluessa. Jos mitään merkintää ei ole, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Säilytä aina lähetyslista, joka on mukana paketissasi.
Oletko saanut väärän tuotteen?
Jos olet saanut väärän tuotteen, ota kuva ja ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa. Tuotteen on oltava avaamattomassa pakkauksessa, jotta voimme lähettää korvaavan tuotteen. Jos pakkaus on avattu, tilaus katsotaan hyväksytyksi.
Oletko saanut toisen asiakkaan tilauksen?
Jos olet saanut toisen asiakkaan tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, jotta voimme korjata virheen. Tuotteet on palautettava avaamattomissa pakkauksissa, jotta voimme lähettää sinulle oikeat tuotteet.
Meillä on enintään 30 päivää aikaa käsitellä reklamaatioita. Jos palautus on ajankohtainen, maksukumppanimme Walley käsittelee sen 30 päivän kuluessa. Jos sinulla on kysyttävää maksusta tai palautuksesta, voit ottaa suoraan yhteyttä Walleyyn:
Puhelin: +358 (0)9 - 31 58 99 47
Sähköposti: hello@walley.fi
Aukioloajat:
Maanantai – perjantai: 08:00-18:00
Lauantai: 10:00-16:00
Sunnuntai: 10:00-15:00
Lähetä reklamaatio tai palautuspyyntö
* Kaikki kentät, mukaan lukien kuvat, on täytettävä, jotta reklamaatio tai palautus voidaan käsitellä kokonaisuudessaan.